Tartalom

Mi vezet el odáig, hogy azt hidd minden késő? Mikor már azt hinnéd megkaptad amit szeretnél, hogy már minden tökéletes, milyen gyorsan omolhat össze a világod? Még mennyit kell szenvedned? Lezárhatod-e a múltadat, a jövődért? Mi tehetsz ha mindkettő veszélyben van? Mit lépsz ha az örökké a tét?

2012. október 23., kedd

15. fejezet

PILLANATOK 2: 

- Ben, kérlek kicsim, hagyd abba. - könyörgött fiának Kate. - Tudom, hogy fáj szívem, de a mama most nem tud segíteni.
- Pihenj egy kicsit. Átveszem. - mondta neki a férje.
- Nem kell, megvagyunk. - felelte a nő.
- Kate nem lehetsz féltékeny. Nem csináltam semmit - mentegetőzött Castle.
- Flörtöltél azzal a nővel - mondta Kate elkeseredetten. - És meg is értem.
- Miről beszélsz? - lepődött meg Rick.
- Arról, hogy az a nő szép volt, kipihent, neki nem volt otthon egy fogzó kisfia. Még a haja is frissen volt vágva. Olyan volt mint én 3 hónappal ezelőtt.
- Kate, szívem... - kezdte a férfi, de a felesége közbe szólt.
- Nem! Imádom Bent, de én ezt már nem bírom! Egy hete nem voltam sehol. Esik az eső,nem tudunk lemenni a parkba,  Bennynek jön a foga, a hajam kész katasztrófa, és a férjem élő adásban flörttől egy másik nővel. - hadarta.
- Ez nem igaz, Katie. Szívem, mi lenne ha felhívnád Laniet? Ha kimozdulnál egy kicsit? Tudok vigyázni a fiunkra, Alexissel már végig csináltam. - mondta Rick.
- De én nem akarom, hogy ez olyan legyen, mint Alexissel! Én itt vagyok! - kiáltott fel Kate, ám rögtön meg is bánta, mert Benny újra felsírt. Ekkor Rick végre megértette és megnyugodott.
- Kate hát ezért nem akarsz visszamenni dolgozni? Attól félsz, hogy akkor vége lesz? - kérdezte a férfi és átvette a fiát. A felesége nem válaszolt, ám könnybe lábadt a szeme. - Oh, szívem, figyelj mikor Meredith visszament dolgozni, már tudtuk, hogy a kapcsolatunknak vége. Alexis alig volt 2 hónapos és bár az anyja szereti őt, a munkája fontosabb számára. Ez eszembe sem jut mikor rád gondolok. - mondta Castle. A vállára vette a fiát és közelebb lépett a feleségéhez. - Kate, néha csak nézlek téged, ahogy Bennel játszol és azon gondolkodom, hogy mivel érdemeltelek ki titeket. Tudom, hogy akár itthon maradsz, akár visszamész az őrsre, számodra mindig mi leszünk a legfontosabbak.
Kate némán sírt. Sohasem gondolta, hogy a férje ennyire megérti őt.
- Szeretlek - suttogta a nő. Ekkor Ben már csak halkan hüppögött a férfi karjában. Rick szorosan magához ölelte és a nő hajába fúrta a fejét.
- Én is szeretlek! És Kate?
-Hmm? - dünnyögte az asszony.
- Mindegy hogy néz ki a hajad, nekem te vagy a leggyönyörűbb nő a világon.


*


 Kate benyitott a lakásba és megdöbbenve látta, hogy megváltozott a nappali. Egy órája ugrott ki vásárolni és azóta az egészt lakást beborították a gyertyák. 
Rick lépett le a lépcsőről kezében egy üveg borral.
- Korán megjöttél. - mondta a férfi.
- Rick... ez mi? És hol van Ben? - kérdezte Kate.
- Lanie elvitte magával. Tudod milyen nap van?- mosolygott rá Castle.
- Június 16-ika. Ohh... - kapott észbe a nő. 
- Igen. Ma két éve, hogy összejöttünk. - vigyorgott a férfi.
- Sajnálom Rick, de én elfelejtettem. - mentegetőzött a nő, de Rick rendületlenül mosolygott.
- Semmi baj, van egy 5 hónapos kisfiunk. Csoda, hogy arra emlékszünk, hogy házasok vagyunk. - mondta a férfi. - Mi lenne, ha leülnél, míg felbontom a bort?
Kate a férjéhez lépett és hosszan megcsókolta.
- Köszönöm! Azt, hogy vagy nekem, hogy ott vagy mikor Benny az őrületbe kerget és akkor is mikor boldog vagyok. Köszönöm, hogy a családom vagy. - mondta a nő és könnybe lábadt a szeme.
Rick újra magához ölelte és el is felejtették a bort.


*



- Kapd el! - nevetett Kate. Hamptonban állt a parton és nézte ahogy kisfia megfuttatja Ricket. Ben épp, hogy megtanult járni, máris rohant és ő meg a férje alig bírták szusszal.
Rick megállt egy pillanatra és ránézett a feleségére, aki nevetve nézete, hogy a kisfiuk botladozik. Kate rámosolygott, majd a férfi visszanézett a gyerekre, aki majdnem elesett. Hozzárohant, felkapta és megpörgette. 


*

- Happy Birthday to you, happy birthday... - énekelték, míg Kate egy tortát tett le az asztalra, Castle pedig az egészet videóra vette.
Lanie tartotta az ölében az ünnepeltet és Javier, Kevin meg Jenny is velük ünnepeltek.
- Boldog szülinapot,Benny - mondta Alexis az öcsének, aki vidáman tapsolt és gügyögött.
- El se hiszem, hogy már 1 éves. Hisz még csak most született. - mondta Kate az anyósának.
- Ez azért van, mert azóta alig aludtál. - szólt közbe a férje.
Eközben Ben vidáman beletenyerelt a tortába. Mindenki nevetett.  


 Benjamin James Castle

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése